Zoekwoorden onderzoek

Als je meer bezoekers via de zoekmachine op je website wil krijgen, zul je ervoor moeten zorgen dat deze is ingericht naar relevante zoektermen. Door middel van een zoekwoordenonderzoek kom je erachter wat jouw potentiële intypt in Google. Zodra we al deze zoekopdrachten overzichtelijk gemaakt hebben, gaan we deze naar de SEO richtlijnen verwerken op je website. Op die manier kan Google jouw pagina’s goed ‘lezen’ en wordt je website relevanter geacht, waardoor je gegarandeerd posities gaat winnen.

Prijzen & Diensten
Zoekwoord onderzoek
De rode draad door heel je SEO strategie
299

/ Eenmalig

  • Uitgebreid onderzoek voor gehele website
  • Tweede ronde inbegrepen
  • Opgeleverd binnen 2 weken

Pakket kiezen

Onderzoek enkele pagina
Relevante zoektermen voor uitbreiding assortiment
69

/ Eenmalig

  • Prijs voor één categorie
  • Handig bij uitbreiding van je website
  • Oplevering binnen een week

Pakket kiezen

Menustructuur en meta's
Technische optimalisatie van je website
399

/ Eenmalig

  • Aanleveren structuur: hoofdmenu en footer
  • Aanleveren meta-titels en omschrijvingen (max. 15 pagina’s)
  • Oplevering binnen een week

Pakket kiezen

Efficiënt en duurzaam naar een toppositie in Google

Laten we eens vrijblijvend kennis maken en bekijken wat we voor je kunnen betekenen.

De rode draad door je SEO strategie

Een zoekwoordenonderzoek staat aan de start van elke SEO strategie. Als je niet weet waar je potentiële klant op zoekt, zul je nooit optimaal vindbaar worden. Daarnaast is het hele interessante informatie, omdat het resultaat je altijd zal verbazen. Je bent zelf dag en nacht met je bedrijf en product/dienst bezig, waardoor je een aardige tunnelvisie hebt. Je zult zelf waarschijnlijk snel aan vaktermen denken, waar een relevante zoeker waarschijnlijk iets compleet anders intypt. Je zult zien dat er in een zoekwoord onderzoek vaak probleemstellingen staan. Verstandig om ook daarop te focussen, want deze zoeker weet nog niet dat jij de oplossing bent.

Informatie van een zoekwoord onderzoek verwerken

Zodra we weten wat jouw potentiële klanten allemaal intypen, zul je in eerste instantie wat zoekwoorden weg gaan strepen. Verkoop je bijvoorbeeld high-end producten, dan zal alles in relatie tot ‘goedkoop’ niet interessant zijn. Een zoekwoorden onderzoek bestaat dus eigenlijk altijd uit twee rondes. Her en der zal nog wat extra onderzocht worden en wat gestreept, waarna ik kan beginnen aan de indeling van de menustructuur.

Menustructuur o.b.v. een zoekwoorden onderzoek

Voor Google is het belangrijk dat niet alleen de pagina’s duidelijk laten zien waar ze over gaan, maar ook dat het pad door heel de website logisch in elkaar zit. We zullen de resultaten uit het SEO zoekwoorden onderzoek dus gaan sorteren en verwerken in categorie- subcategorie-, landingspagina’s en eventueel zelfs blogs. Op dat moment weten we hoeveel pagina’s er idealiter nodig zijn en dus ook het aantal teksten en meta’s.

Compact SEO zoekwoorden onderzoek

Aangezien je bedrijf altijd in beweging is, zul je merken dat je regelmatig nieuwe producten toevoegt aan je assortiment of extra diensten aanbiedt. Ook daarop wil je natuurlijk zo snel mogelijk vindbaar worden. Daarom biedt ik ook een compact zoekwoorden onderzoek aan, waarbij ik focus op die ene nieuwe categorie. Daaropvolgend maken we de pagina’s technisch in orde inclusief een goede SEO tekst en je bent ready to go!

Cases

Back to top of page